07 February 2012

兔年回顧...呆太太篇~

兔年回顧

勁呢...人地個個寫 2011 年回顧...
我係要寫兔年回顧...


本人生肖屬雞...係兔年係最最最衰的一個生肖...
我諗我應該好感恩今年年頭已經去0左 sip 太歲...
唔係今年我已經魂歸天國~

今年病到 PK...
狂病狂睇醫生...
做0左三十年人今年應該係睇醫生最多的一年...

工作上...
野就不停比我做...
由七年前只需要跟一個美國...
到到七年後的今天全世界都係我跟...
咩都係我...
算...
人工冇得加...BONUS 係咁多年最少的...
算...
下面的人狂錯狂鑊狂要我補屎要我食哂咩都係我...
狂頂撞我狂嬲爆燥人都顛...
開始為公事狂鑽牛角尖真係Hi Auntie...
向老細投訴足一年...
經理s 由開頭叫我比機會到到後期都頂呢條女唔順同我一齊同老細投訴...
呢一年絕對係公司比哂機會我學習忍耐同埋不停比我自己知道自己條底線喺邊春度~

朋友...
今年同某 D 朋友又開始 close 番...
亦都係多得呢 D 朋友開解...
本人先至冇因為公事而入青山!

旅行...
今年好似去左好多旅行...
一月大阪 honey moon...
七月美國 business trip...
十一月布吉 anniversary trip...
到到兔年最後都要衝一衝刺...去多轉東京! 
好多年都冇同家姐去過旅行...

感情上...
不過不失啦...其實一齊咗咁多年都係咁上下...哈哈哈...
希望新一年呆生可以對我更加好咁就 VERY GOOD~

新一年...龍年本人屬雞的係合太歲....
我今日願望唔多只望:
身體健康升職加薪工作順利心想事成遠離小人橫財就手萬事勝意龍馬精神夫妻和順合家平安!!!...仲有仲有我想中六合彩! = D



No comments: