09 October 2010

懶...

我真係好懶... 懶減肥... 懶做運動... 懶打 blog... 我唯一有一樣0野冇懶0既就係狂做 facial...晚晚都0係屋企敷 mask~ 仲有唔夠一個月就係我地0既 Big Day... 不過我已經連續三晚訓唔著... 一訓落床就諗0野...個腦不停轉... 咁落去真係唔係辦法~ 唉...不過最唔開心都莫過於... 今日去 final fit 我 D Wedding Gown 同埋 Evening Gown... 其實都唔係 fit...係去作最後0既 confirmation,會揀邊套衫... fitting 係真係到月尾先去度身改衫~ 好明顯...寫得出唔開心... 就梗係因為一個字...「肥」囉~ 跑步...幾個月跑0左三次咁大把... 節食...我又冇乜節到... 我知...都係自己一手造成的~ 算...我諗我要將我今晚影的相放0係我電話 / 銀包度... 我要用呢 D 相0黎鞭鞭我自己!!! 加油呀祖祖!!! 你要堅持呀!!! 頂住呀!!!!!! 一定要瘦一定要靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: