09 October 2010

最新 UPDATE...

呢排其實都做0左好多0野...
只係又係因為一個「懶」字冇 UPDATE...
又訓唔著...
唯有 UPDATE 下啦~

姐妹裙...
九月尾0個陣終於都捨得約 D 姐妹去造姐妹裙...
所有姐妹都好 efficient 咁揀好哂款度哂身...
十月中應該會有得拎...
我都有 D 祈待~

過大禮...
九月十八日已經過0左大禮...
不過當中發生0左一 D 不愉快0既事...(唔講喇...都過0左去!)
是但啦...

Decoration...
前兩日剛剛同 JNC confirm 哂我地個 backdrop...
十月二十二日就要交人名,菜單,有幾多圍比佢地...
做埋最後的...手尾...
希望0個日 final 出0黎0既效果會好靚啦!!!~

酒席...
well...由最初諗住應該係 18-20 圍...
搞搞0下家陣可能得 16 圍...
哈哈...是但啦...
九月尾已經同 sales 開0左會...
基本上都叫做 confirm 哂 D 0野...(center piece 呀,枱布色呀,杯杯碟碟 d 色呀...etc)
當然仲有勁多 TBA...
但係都算有進展~
又係...要 Big Day 前一個星期比到 final 圍數同埋菜單...
你睇...菜單都未揀...問你死未!~

WG & EG...
上一篇講0左啦...
今晚都影埋相...
影0左相就冇得再改...
咁即係...confirmed 囉...
係月尾要再去 fitting 囉...
我真係希望呢幾個星期我可以...........瘦番 D)..唔該拜託 (我同自己講!)

帖...
基本上我0個 PART 已經搞好哂...係爭在未派出街...
陳生就...未郁過囉...我唔知佢等咩...可能等運到...!~
今日我已經開始派0左比大部份同事...
個個0既 comment 都好好...我都好安慰...
遲 D 等陳生 post 我地張帖...最多工夫,最靚0個 part 比大家睇~ (Post 0左喇)


鞋...
裙褂鞋同高踭鞋都搞掂哂...
對高踭鞋成四吋半...(不過著完都矮阿陳生半個頭...真係想講粗口!)
我真係好怕我0個日...會 PK...真係 PK 的 PK...!~

化粧 + 攝影...
比 Hoolala 搞哂...
下個星期六去開會傾造型同埋當日 rundown...
希望一切順利!!!~

小禮物...
陳生個 friend...話仲搞緊...
有 d 緊張...
唔好太遲比我啦...搞掂一樣...個心又可以定 D 嘛~

陳生禮服...
十月一日去0左 final 度身...
好嬲...
因為陳生瘦0左...頂~
個胸細0左一吋...腰瘦0左吋半...
個籮柚仲過份...瘦0左兩吋...
有冇搞錯?????????!!!

MC...
吾...呢個...有點兒擔心...
唔知點解~

花球 / 襟花 / 手花...
我想話...miracle flower...
係唯一...唯一一間公司...
係自動自覺打電話比我同我約時間做 final meeting...
非常之咁欣賞佢0既態度...
其實唔係話唔好...不過係要追囉...即係唔會自動自覺0個 D...
所以我好 appreciate!!!

RUNDOWN / CHECKLIST...
well...
rundown...可以叫做基本上完成0左...(又係我做的...!!!)
係爭 D detail 0野未 confirm...
至於 checklist 呢家0野...
係未做過的...
頂...我真係唔識做...有咩要 check................????!!!

SITTING PLAN...
唉...呢個就真係...
超頭痕...
冇計...因為我人緣太好朋友同事太多...
呢個 task 我真係好擔心...好想快 D 做好...
但同時我都好想 skip 0左呢個 task!!!!!!!!!

我諗...我 update 完喇...
唉...我好擔心...
我知...我要 relax~

No comments: