19 January 2011

敗家新作~

又敗家了...今次係...啫啫阿萬呢~

其實聽聞0左阿萬呢 D 粉底好好用已經好耐...
不過一路都冇意慾 / 衝動去買...
你知啦...高級產品低級人邊有咁多多餘錢買 & 用?
但係真真正正化粧都化了四五年...
其實好坦白講...冇咩邊隻粉底係真係...我會 ENCORE 買多次...
唔係 D 色唔岩...(一係太白一係太黃一係太紅)
就係太油太易甩太難用太唔遮暇...ETC...
其實都幾「彿」~ (FRUSTRATED)

唔理喇...
我一定要試一次買貴野~
本來有諗過買 CLE DE PEAU...
但係上次去過一次個 BA 唔多友善...(又係覺得我唔會買 / 買唔起 / 混吉多的態度!)
加上佢係比阿阿萬呢仲要貴...
份量仲要少...
有機會啦...下次有機會啦下...

好...星期一一早已經投案同呆先生講話我要去買貴野...
0係 99 屋企食完飯坐一陣就自己走先...
話哂貴野唔係通街都有得賣...
要專登去囉...

八點半到達...
店入面冇其他客人...
一入到去睇都唔睇就劈頭話「我想買粉底~」
BA 姐姐初時態度唔係話好熱情...
不過傾落講落其實都 OK NICE...

佢介紹我用咩鬼野 Designer shaping cream foundation...
因為我話我要遮暇度比較高的粉底...
後尾我先知道呢隻粉底已經出了好幾年...(等我仲係咁問...呢個係咪新產品? 瘀爆!)
BA 先幫我試上手...(其實係 USELESS 囉好坦白講)
跟住我叫佢幫我試左邊面...

題外話:
其實以番工黎講...
我好想懶得就懶...
最好就係搽完 base 直接搽 foundation 唔用任何遮暇膏就上碎粉搞掂...
奈何我咁多年黎都未遇過囉...
除非我皮膚好好冇印要遮囉~

咁講番試左邊面的時候...
佢又「好心」地幫我遮哂暇呀咁...
遮哂暇喎...乜都好架啦...豬扒變牛扒都得啦係咪先...
其實都叫中0左一半招架喇...
但係好彩我未被荼毒得哂...
我叫佢試埋我右邊面...不過只係搽 foundation 同碎粉, 唔好搽任何遮暇...

出到黎的效果...當然係遮左暇的左邊面靚過右邊面啦...
不過右邊面都好 OK 呀...
粉唔會太厚 (其實可以話都幾薄)...但係大部份的暇遮到...
唯一對我黎講有點麻煩係...
呢隻 cream 狀的 foundation 都幾難推開...
所以一定要買佢支掃囉...(支掃話有乜鬼 shaping 功能)
咁...我用咁多錢買個 foundation...梗係要好好地善用佢架嘛...
唔係就唔抵啦...
所以...我買埋支掃!@@

跟住試埋佢個有少少閃的碎粉...matte look 的碎粉餅同 2 WAY CAKE...
其實三隻都OK 喎
不過好似 2 WAY CAKE 抵 D...
用掃上又可以當碎粉...
又或者直接當 foundation 就咁上...
補粧就可以用佢個 pok...
function 又好似多少少 (又有咩控油呀...A 呀 B 呀 C 呀咁)
同碎粉 / 碎粉餅都係爭20-30 蚊...
咁梗係要 2 WAY CAKE 啦...!

就係咁...
本來我只係諗住去買"一個" foundation...
結果我買多0左支掃同埋一個 2 WAY CAKE...
三樣野...er...
幾錢唔講喇...
不過我用左呢三樣野兩日...so far 都好滿意!!! = )



No comments: