07 February 2011

大阪 10 天遊 Day 1 : 難波、心齋橋

8 點出發,9 點到達機場,拿拿聲 check-in 上機。時間計算得剛剛好,唔駛等就可以上機。未夠 3 點到達關西空港,先到 KAA 旅行服務台購買 3 Day Kansai thru pass (成人 5,000 yen,小童 2,500 yen) 詳情可參考哩度,此服務台亦有售海游館、環球影城等門票。

買完 Kansai thru pass 上一層,找南海電鐵的入口坐車到難波 ~


我地入住 Hotel Vista Grande Osaka,HK$890 一晚唔包早餐,距離難波駅 15 號出口 (hep) 約 10 分鐘路程。哩間酒店都幾抵住,入面都幾新淨,每層樓有自動售賣機,房入面又有免費上網,一落街有野食又有野買 ... 係夜晚街上會有人兜搭你囉 ~ 呵呵。

 
 
 

日本第一餐我地食 "一蘭" 拉麵,介紹就睇得多,今次我地都係第一次食。入到去先買飛,買飛過程無乜難度,之後店員會給你一張紙,你可以選擇不同的口味,包括湯的濃淡度、油膩程度、要唔要大蒜、要唔要蔥 (多蔥是要另外加 100 yen 的)、要唔要叉燒、要唔要辣、同埋麵的軟硬度,之後店員就會安排坐位。真係唔講得笑,好好味 !!! 未試過一定要試 !!!

先入錢買飛
之後就可以揀選個人口味喇
哩個牌會話俾你知邊度有空位,但其實店員係會幫你安排坐位的,可以放心
排排坐等食麵
一蘭個湯底真係好好味 ~

食飽飽,到心齋橋購物街行行 ...
睇書話大丸下面有間叫 "まい泉" 的豬扒三文治好好味,於是就走入去搵搵,一盒要 1,xxx yen,未食過就試一試啦 ... 但原來只係一般 ... (失望),行多一陣,返酒店放抵野休息一陣,我地決定去食河豚。

賣相唔錯,係味道爭D

出發前我將所有會去的影點或者食店全數放晒入 google map,去到用 Rmap + GPS 就可以唔駛 data charge 用到 google map。但我輸入食店時居然無入到店名,只係輸入了 "河豚" .... 哈哈,我地去到附近時,唔知係咪呆太太饑到傻定係俾鬼整,見到一間店前掛了一條大大雞泡魚就二話不說衝入去,我地點了 2 個餐,有河豚刺身等等 ... 但味道一般,無咩特別。離開後就在此店不遠處又有一條大大的雞泡魚,看看店面及店名,我地先知原來我地去錯了另一間 ... oh !~

哩個就係河豚刺身 ...

食飽無野做,居然去 "夾公仔" ... 用了 3,000 yen,經過不斷嘗試、店員教路都不成功 ... 最後店員索性把公仔放到一個極易推跌的地方好等我地 2 人唔好咁樣衰 .... 夾來夾去都夾唔到 .... 終於,夾到啦 !! 夾完公仔,一天行程亦完結喇。

佢就係價值 3,000yen 的 Elmo 喇
參考資料

一蘭 Ichiran (道頓堀店)
地址:大阪市中央區宗右衛門町 7-18-1F
電話:06-6212-1805

By Roger

No comments: