04 March 2011

第一年...

今日...係貓貓去左彩虹橋生活左一年的日子...
話咁快又一年...
唔知你生活得開唔開心呢...
唔知你仲記唔記得我地呢...
唔知你依家點呢....
好掛住你呀貓貓!!!

今日心情其實都冇咩特別...
但係每次諗起上年今日...
係我抱住你...親手送你去彩虹橋...
眼淚又不其然會...唉...
又會諗番起...
係咪我太自私...
係咪唔應該咁做...
係咪決定得太快???

每次提起貓貓...
我都好後悔...
我後悔自己冇好好咁對你...
我後悔自己對你咁差...

但一切都太遲...
無得由頭黎過...
我相信呢個都會係我人生中其中的一個遺憾...

貓貓...你放心啦...
我唔會唔記得你架...
you will always in my mind!!!
LOVE YOU!

No comments: