18 March 2011

大阪十天遊 Day 5 : 高安、海遊館

第五日,我地會去高安食士多啤梨同埋去海遊館。士多啤梨係 45 分鐘內任食,為了食更多 (抵丫嘛),早餐唔可以食太飽。我地早一晚就去便利店買杯麵,日本版杯麵 ... (即係 citysuper 賣成廿幾蚊一杯那一種),今日早餐我地就係食杯麵喇。加埋個酒店茶包,今朝哩個早餐只係 353 yen。


日本版杯麵,仲要加大 ... 哈哈哈


係咪好好味呢 ?!

食飽,出發 ~ 先到難波搭"近鉄奈良線・大和西大寺行" 到鶴橋,之後轉"近鉄大阪線準急・榛原行" 到高安,而鶴橋轉車係要出閘再入閘的。高安並唔係咩大站,出閘後搵 "東出口" 就無錯喇。落到地西向前行第 2 個街口右轉,一直行,行大約15分鐘就見到。

開頭唔知出錯 "西出口",行到咁上下唔對路,唔知點解去到日本電話個 GPS 收得好慢,每次開都要等好耐先定到位,我地預約個時間又就到喎,唯有問人啦。日本人十個有九個都唔識英文,搞一大輪之後終於搵到,我地行到一半,個日本人居然追上來喎,原來佢驚教錯我地路,大大話話佢都追了起碼 2 條街,真係好認真 ~ 如果係我,教錯你咪算囉 ... 呵呵呵 ~

其實唔難搵,唔好出錯出口就無事喇 !!
哩個士多啤梨場我係之前上網 Search 到的,去之前要預約,網頁話無得walk-in,但去到唔係好多人,只係得一班日本人,大約 5、6 個。因為哩個係溫室士多啤梨場,入去要換鞋,同埋哩度全部士多啤梨都係即剪即食,無須清洗的。

士多啤梨真係好甜,好味,但食得唔多,我地見班日本人個個都拎住好大袋士多啤梨 stem ... 呆太太食到死都只係得 1/3 包 ... 蝕晒。

哈哈 ... 點解哩張相會影唔到D士多啤梨 ??
真係好大粒 !!
任剪任食
好味道 ~!
個袋係比你裝士多啤梨 stem 的
臨走前影返張相先
我個人覺得哩張相好藝術 ... 哈哈哈

高安搭 “近鉄大阪線準急・大阪上本町行” ,到達鶴橋後轉 “大阪市営千日前線・野田阪神行” 到達阿波座再轉 “大阪市営中央線・コスモスクエア行” 到大阪港,去到大阪港就會見到海遊館個牌 ... 跟住行就到。

見到哩個大摩天輪再向前行就到
全朝只係食杯麵同士多啤梨,好肚餓,所以先醫肚再去海游館。海遊館隔離有個 shopping mall 的東西,入面都幾多野食,我地見到一間叫 "自由軒",之前睇書介紹話佢地個咖哩好味 (不過唔係哩間,佢好似有幾間分店),咁就去試試。好味,但唔係超好味,同埋價錢合理,都唔錯啦。

右邊哩個就係好出名的咖哩飯,咖哩係同飯撈埋一齊,無汁的
我哩個咖哩豬扒飯就有汁

食完就去海遊館啦。海遊館其實就係一個比海洋公園入面個海洋館大好多的館,入面有條鯨鯊,係鎮館之寶。除了鯨鯊,入面仲有企鵝同其他海洋生物 ...

原來企鵝真係好鍾意企
佢地食野係成條魚咁吞 ... 好得意
你睇哩隻海龜幾大隻
你睇幾多魚
哩條魚似唔似天線得得B ??
哩條魚個樣,原全唔知想點
長腳蟹
Finding Nemo ~!
好大個摩天輪 ... 好想玩,但無玩

行完海遊館,我地再次向地魚屋台出發,上次食唔到,今次一定要早點去 ~ 地魚屋台,真係幾好味,好味得來仲要好抵食。佢地有中文 menu,但係當晚推介係日文寫在黒

好大排檔風味
哩個係沙津,但我唔記得佢個名
刺身,好味 ...同黒潮市場一樣咁新鮮,但哩度價錢平過黒潮
哩板海膽真係超好味 ... 必食 !!
燒帶子 ~
清酒煮蜆 .... 麻麻地
Tempura,好味 ~
 
臨走梗係要影返張相先啦

參考資料 :

Grandberry
大阪府八尾市恩智北町 1-255
TEL : 090-7342-2954
網址 : http://www.grandberry.net/gb/

自由軒 (天保山店)
大阪市港区海岸通1天保山マーケットプレース2F「なにわ食いしんぼ横丁」内
営業時間 : 10:00am - 8pm
TEL : 06-6576-5821
網址 : http://www.jiyuken.co.jp/

海遊館
大阪府大阪市港區海岸通 1-1-10
開館時間:10am - 8pm
TEL : 81-6-6576-5501
網址 : http://www.kaiyukan.com/index.html
套票資料 : http://www.kaiyukan.com/info/admission/ticket/

地魚屋台とっつあん (天六店)
大阪市北區天神橋 7-6-22
營業時間 : 5:30pm - 10:30pm (逢星期一休息)
TEL : (81) 06-6357-4649

By Roger

No comments: