10 November 2011

布吉 5 天遊 Day 1 : 出發

十一月三日...

前一晚執行李執到三點 (都唔知點解咁多野執...仲要都仲執漏好多野唔記得拎!)
五點鐘就要起床...
七點半已經到機場...
肚餓到暈...同呆生去0左機場飲早茶...

呆生想影咩呢下? (呆:哩D係藝術)

本人由一上機就訓到落機...哈哈...
一訓醒就到喇...好似都係十一點幾....

比某人點了我去等行李...(但係唔係呢條 TRACK 等囉!)

出左機場好快就搵到我地間酒店 - CASA DE LA FLORA 個司機...
等緊車時呆生見到有間酒店係用寶馬接送客人...仲話「駛唔駛咁串呀坐寶馬...」
點知原來我地間酒店都係用寶馬接我地!
哈哈哈... 仲要係行政人員座駕 (呆: 寶馬 7 系 ... 勁 ~) ... 即時覺得自己好高級!!!

等緊司機過黎接我地...
機場去酒店車程大約係一個半小時啦...
YEAH...終於都到喇! 哈哈...個門口好型呀!



 
呢架就係接我地的寶馬~
我地間房個門牌...
我地間「屋」有三層架!!!
仲有 APPLE MINI (呆: 係 mac mini) ...
哈哈...Welcome 我地呀個電視機!
睡房在最高的一層...仲要見到海的!
Honeymoon setup for our anniversary!
睡房望出去個景!
最底的一層係客廳 + private pool...
二樓係廁所...(好大好大!)
三樓係睡房!
睡房都有電視同 APPLE MINI (呆: 都話 mac mini 咯) ...
好大好大的浴缸...真係好大!!!
THANN...好香~
客廳出面...可以曬太陽...
私人小小的 private pool...有 Jacuzzi...
Welcome champagne...
太靚太正...即刻 upload 相上面書比同朋友分享...
一行出酒店就係海灘~
hea 到三點幾...要去餐廳醫下肚...
每張枱都刻有酒店名...(有冇需要呢其實?)
我的 smoke salmon nepoleon...
呆生的 club house sandwich...
餐廳外觀...
食飽飽又番我地間「屋」hea...
真係好舒服呢~
夜晚的餐廳...(黑到無朋友...)
第一餐的燭光晚餐 (打後每晚都係燭光晚餐...)
free cocktail from 1800 - 1900...
頭盤...唔知咩 meatball cheese...
又係頭盤...勁囉...咩 squid + century egg...(即係皮蛋呀!)
我個主菜...鴨胸...好味!
呆生的主菜...黑咪媽海鮮意粉!

好早就訓...因為第二日要出島...

第一日就咁就完喇...
非常好的一個開始...
好鐘意...好開心...
好正...好想再去!!!

- 第一日完 -

2 comments:

Unknown said...

呆太你好,
請問你經casa酒店book車接送要俾幾錢呀?
酒店附近有冇d食店/便利店/商店?
酒店內餐廳消費貴嗎?

Chingon said...

之前問過來回機場接送 3,500 BHAT (Toyota van),但我地個 package 係包埋機場接送,唔駛錢。

酒店附近都有細細間0既餐廳及商店,便利店好似要行好遠先有。

餐廳消費唔算貴,但當然貴過街邊餐廳啦,價錢算係合理。因為附近都係酒店,你鍾意的話可到其他酒店食。我地個 package 係包早晚餐的,所以我地都無出去食。