21 November 2011

布吉 5 天遊 Day 2 : 浮潛

十一月四日...

晨早起床清新開朗...
今日行程係去咩鬼國家公保育"公園" - Similan Island...
因為一早已經同 MAN 哥 BOOK 好 ...
八點鐘就有人準時到酒店接我地!

 今日好似好好天...
對住個海食我地第一個好早的早餐...

 泡泡咖啡...
奄列...好飽~
去到集合點人相當的咁多...
起碼有 60 人...
大約九點就上船出發...船程 1.5 小時 (快艇囉!)

相只係得幾張...
因為我地問朋友借0既水相機唔知點解突然入水壞左...
所以只得幾張相...= (

爛船...

黃色衫的係導遊...
左邊0個三條係賤西西人!
D 水真係幾靚幾清...!

海灘 D 沙真係幾幼幾白!

呢個就係唔知咩山...要赤腳行! 行到發爛咋! 好 X 痛!

本人只係行左一半個死人石山!

石山最高影落黎係真係幾靚既...

第二個角度影...



其實當日係非常之咁 BAD 的一天...
因為...
1. 遇到好西的西人團友...
2. 赤腳行那個唔知咩山...係要行到發脾氣! 因為真係好 X 痛!
3. 所謂的午餐勁難食...難食都算...最慘係唔夠分!
4. 去左幾個唔同的地方玩浮潛...冇魚...冇海龜...

總括黎講係唔去好過去...(可能係我地黑仔啦!)

遇到 D 西人團友真係好西...嬲到我爆...
從來未遇過 D 鬼係咁自私無品無風度...
男人無風度...唔會讓你行先...仲慌死執輸咁...
女人更加唔好講...不知所謂...
自己霸位好地地...人地坐佢個位唔比...算...
三個人坐 4.5 位...
好舒服咁攤哂喺度訓...我就要坐喺個腰同頭都不能伸直的西位曝曬...
回程呢幾條八婆坐左我個坐...
我同佢講 EXCUSE ME...
佢地班人做出一個事不關己的姿態...
唔比番個位我...咩人黎架頂...

自己個浮潛鏡唔知去咗邊...
竟然順手就拎咗我同呆生個浮潛鏡當自己的...
當我地同佢講個浮潛鏡係我地的仲要話..."NO...IT'S MINE"...
MINE 你老豆! 賤人!

總之全日就嬲到暈啦! 亦都係我呢個 TRIP 的一個大大大污點!
全個 TRIP 唯一可取的係...個海真係好靚...D 沙真係好白好幼...完!

三點鐘離開 D 島...
四點半到達碼頭...
五點鐘左右番到酒店!!!

番到酒店就收到酒店的 invitation...話咩咩 party (呆 : 係 cocktail party) ...
鬼死咁肚餓沖完個涼第一時間仆出去...
有 free wine free cocktail 仲有 free snack...
D snack 真係好不錯!!!! = )


迷幻餐廳~

晚晚都 candle light...

晚上的泳池1
晚上的泳池2


party 完咗又食飯...
本人記憶之中好似一路食已經一路"想"訓...
我冇記錯當晚應該係八點半就訓著左...!

- 第二日完 -

No comments: