13 December 2011

布吉 5 天遊 Day 5 : 返香港

十一月七日...

鳴....終於都黎到最後一天...
我真係唔想番去地獄呀!!!

最後一天...個早餐呢??? 點解唔見咗早餐張相???
不過我都記得我食咩...
就係同琴日嗰個一樣...(太陽蛋 + 腸仔...哈哈!)

食完早餐我地就去咗酒店入面個 SPA 度...
因為佢地都會送酒店每一位客人一個 15 分鐘按摩...
一分錢一分貨...真係好正...
好舒服...
好 RELAX...
同出面 300 baht 嗰 D 真係爭好遠...
不過呢度 D 價錢都爭好遠!!!
算啦...我夠架喇 15 分鐘都...

番到 VILLA PACK 埋野...
要走喇...鳴...好唔捨得呀頂...
我幾時可以再番黎呀???

十一點幾酒店安排咗車比我地...
今次唔再係寶馬喇...
不過都係一架超舒服的七人車...
呢間酒店真係好得!!!


呆生似乎頗滿意今次呢間酒店!


去到機場...
我真係好想好想食冬蔭公...
我嚟咗咁多日都冇食過冬蔭公...
結果我地去咗機場間 ThaiAirway 餐廳度食...


泰式金邊粉 @ 機場 Thai Airway

食飽飽...行多陣...
上機 lu...
拜拜喇布吉!!! 拜拜喇 Casa De La Flora...

拜拜喇布吉....!

我真係好鐘意坐 window seat!

時間緊迫...
手信唔係買咗好多...
但係成個 trip 我地都用咗好多錢吓...
點解架呢吓????!

除咗出島嗰日發生 D 不愉快的事件令到我好鬼唔開心之外...
其實成個 TRIP 都非常之咁 PERFECT!!!

我好想再番去!

喺酒店拎番屋企的戰利品!!! THANN 萬歲!!!
Lemon Grass 的戰利品...(好似仲爭 D 野喎呆生!)
- 最後一日 ... 完 -

No comments: