08 October 2013

Taipei 2013 Day 4

今日主要行程係去<上引水產>同<大碗燒肉> ....

我地早餐都無食,十一點就搭的士去<上引水產>喇。網上面有好多對<上引水產>唔同的評價,有人話好食、有人話唔好食。無論好食定唔好食,有一樣好肯定,就係好多人 !!!




<水引水產>入面分開唔同區域,有賣水產的,有賣壽司刺身的,有賣碗筷的。堂食方面有食壽司區,有食蟹區,有火鍋區,有燒烤區。基本在<上引水產>入面你唔會搵到坐的地方 (只有火鍋區同室外的燒烤區係有得坐),要食野 .... 就只得 "立食"。

我地叫了一個海鮮併盤,入面有  ....... 生蠔 (Gillardeau)、龍蝦、毛蟹、皇帝蟹、大toro、蟹子、象拔蚌、赤貝 ..... 我地又另外加了一碟中toro







之後就去隔離壽司區食壽司 ......


建議 : 十二點前要去到,先去壽司區拎飛,之後去旁邊蟹區食海鮮,食到咁上下壽司區應該就差唔多到你喇 ~








哩度就係燒烤區喇,室外 ...... 好熱
<上引水產>好明顯就想學人地築地市場,但係食物唔夠人地咁好味,同埋價錢都唔平 .... 我地 2 個人吃了 TWD$3,000,lunch 咋喎 ~ 同埋地點唔似築地咁方便,一出地鐵就到,唔搭的士的話其實都幾麻煩。西門町搭的士到<上引水產>大約 TWD$ 200,唔算貴。

食完本來諗住去 Aranzi Aronzo,但由於之前 google map bookmark 錯了,最後係去唔成 ....... 求期搵間 cafe 坐底飲杯野,之後去誠品行一陣又夠鐘去食<大腕燒肉>喇。


大碗燒肉有專人幫你燒,唔駛自己出手
哩個就係 serve 我地個哥哥仔喇
哩盤牛肉 ...... 正 !!
 


牛脷
燒大蝦
雞軟骨
青椒
哩碟牛比之前那一盤平,但都幾好味 ~

好滿足的一餐燒肉,真係幾好味。不過<大腕燒肉>地方唔大,坐位又唔多,去之前記得一定要訂位。

- 第四日完 -

參考資料

  • 上引水產
    台北市中山區民族東路410巷2弄18號
    (02)2508-1268
    營業時間:AM9:00 ~ PM9:00

  • 大腕燒肉
    台北市敦化南路一段177巷22號1樓
    (02)2711-0179
    營業時間:PM6:00 ~ AM12:00 (星期五、六延長至 AM2:00)


No comments: