08 October 2013

Taipei 2013 Day 5

最後一日喇。因為我地搭夜晚7 點機,仲有大把時間玩 ~ 嘿嘿

第一站係去<阜杭豆漿>食早餐,哩間<阜杭豆漿>在網絡上很有名,隨便 GOOGLE 一下都有好多相關介紹,咁點都要試一試啦。

<阜杭豆漿>為於華山市場,搭捷運到善導寺站5號出口,上到地面向前行到轉角位你就應該見到人龍喇,跟住指示......排隊......等.......。

我地當日去到又唔係十分多人,大約等幾個字就上到去。上到去其實就等同香港街市內的熟食市場,買完野食自己搵位坐。<阜杭豆漿>只做早市,營業時間只到中午12點半 (要食就請早喇)。我叫了一個厚燒蛋餅,呆太太本來係叫蔥花咸餅,但佢地俾錯焦糖甜餅... 個餅其實普普通通無咩特別,但個豆漿我個人覺得就幾好味喇。哩次亦都係我第一次食哩類中式豆漿早餐。




食完早餐我地返西門町,因為呆太太要去 PHANTACi 買鞋同埋買手信。搞惦晒就返酒店執野同 check-out,落到 Lobby 見到 TVB 成班人準備拍野。Check-out 之後我地仲要去買一樣野 - "油蔥酥",之前睇過介紹話哩間 <阿妹麵店> 個油蔥酥好出名,於是我地專登搭幾個捷運站過去買,買完就再去 encore 一次 <無老鍋>。


食完返酒店拎行李返香港 ~ 哩個台北之類就咁完結喇。

- 台北之旅完 -

參考資料

  • 阜杭豆漿
    營業時間: 5:30-12:30、周一公休
    地址: 台北市忠孝東路一段108號2樓華山市場之18
  • 阿妹麵店
    電話:02-2364-4732
    地址:台北市中正區南昌路二段105號

No comments: