06 December 2009

求婚...

09 年 12 月 4 日... 小呆終於都同我求婚喇! wakakakaka...

雖然我地已經搞緊結婚0既0野....
但係我覺得求婚呢個係一個必須0既動作囉!

其實戒指一早就買0左...(仲要係我同佢一齊去買...自己揀求婚戒指...!)
只係有人一路都唔肯送比我...
話要 prepare 一下先喎...

等等等等...
等0左都好耐0下...
有人上個星期話約我 12 月 4 號晚食飯喎...
哈哈...其實都係叫做「預先張揚0既求婚...」!~

雖然係預先張揚...
但係我都好開心...同埋好感動!

0個日朝頭早十一點幾左右啦...
receptionist call 咪叫我出去收0野...
嘩...係一紮 agnes b 0既花...
好靚呀!!!~ 開心 x 10! (10 分滿分!)
睇0下...幾靚! 全紮都係 cream roses~



仲有張好 grand 0既卡...
哈哈哈... 入面...寫0左...好骨痺0既0野...
估唔到陳生...都會咁肉麻...heeee....

放工就去0左食飯...
陳生 book 0左食「火間土」...
佢話呢度好喎...有得 book 海景房...(我就...OK 啦...!)

叫完0野食... 陳生就拎0左本...
佢 prepare 0左好耐0既「書」比我...
問我想依家睇定係食完先睇...
好明顯我就梗係即刻睇啦!

哈哈...等0左咁耐呀...
不過...早知食完先睇...
因為...睇到一半已經開始喊... 睇哂仲喊到顛咁...
我好深信0個陣 D 待應一定比我嚇親...
well...陳生話本書唔可以 post 出0黎...
因為 only for ME!~
但係我可以話...我真係好感動好感動...
睇得出陳生真係用0左好多時間同心機去做呢本書出0黎...
而且亦都係好有鋪排的...
我只可以講... 到到書0既尾頁...寫0左一句「will you marry me」...
嘩...0個一刻真係喊到顛Q 0左...(家陣打緊都眼濕濕...唔係講笑!)
其實我之所以咁感動...
係因為陳生係一個好「低調」0既人...
雖然佢間唔中都會做 D "lum" 0野0黎 "lum" 0下我...
但係就係因為佢唔係成日做...
係間唔中做...
所以每次我都會感動到喊!!!~
呢次求婚睇得出佢係好認真...好有心思...
真係超感動...唔係講笑 !!!

呢隻就係我隻求婚戒指喇... 雖然係自己揀...
亦都知道有「求婚」呢做動作... 但係唔知點解... 都好感動囉!!!~ 不過當然如果有人自己去買 & 唔係「預先張揚的求婚」...
我諗...我應該都感動都 short Q 0左!~
死啦...求婚都喊成咁...
我真係唔知結婚0個日我會點!!!~

No comments: