30 November 2009

試衫記

星期六去0左尖沙咀試衫,其實都只係洪小姐試為主,我只係陪試,又要搶人0的衫,你身穿0既 4 套衫,其實有一套係我0架你知唔知 ? 呃我一套衫。

4 點半試衫,又遲到 ........ 又要我等 .......

講真,套套都係咁之嘛,咪又係白色,又話人唔俾意見喎,我已經俾0左好多啦,我0既意見同大多數人都好一致,係洪小姐揀埋0的怪野之嘛,個個都係咁話你啦,又唔認 ..... 哼

試0左都成 3 個幾鐘,好在洪小姐都滿意,唔滿意就煩啦。好喇  ....... 又過0左一關喇。
0黎緊就係 2 月 26 日 final fit ..... 希望順利啦。大家都知洪小姐係幾多要求0架啦,呵呵 !~

最意外0既係原來今次試完衫,confirm 0左之後原來要俾埋淨返0既錢 ...... 又要俾錢 ..... omg ~~

算啦不過,係咪都要俾0架啦,早俾定遲俾0者 ....

洪小姐個 post 已經有相喇,想睇自己睇啦 .....



By Roger

No comments: