10 January 2010

搵搵搵...

今日陳生要 OT...本來話要 OT 到五點... 咪約0左 Eunice 叫我陪我去睇鞋同埋行0下 D 樓上婚紗鋪囉~ 點知佢兩點半就走得... 仲話 JOIN 埋我地 (咁好死!) 三點 TST 等...結果係佢最早到! 哈哈! 第一站係利時... 諗住睇0下鞋先... 我同 EUNICE 睇...佢就0係門口等... 唉...見佢今日要 OT 咁慘... 又成個實蕉咁企0係門口... 我行得周身唔自然之餘佢又辛苦! 結果都係叫佢番屋企算!~ 行0左三兩間鞋鋪...間間都有對鞋鐘意... 不過一係唔夠高...一係冇白色... 行0左四五間就搵到...! Heee... 本來想買四吋0既鞋,但係個樣又唔多靚... 都係三吋0個個鞋款靚 D,三吋就三吋啦...唔多覺0既...!~ 間0野叫「Coup De Foudre」,要訂...因為冇現成0既珍珠白色... 十八號拎鞋...heee...又幾抵喎都...419 仲有九折! 好抵!~ 買完鞋就同 Eunice 行街街...(哈哈!) 都係行0左一陣0者~ 跟住又去食個 tea... 坐0下坐0下傾0下傾0下五點幾先開始去睇婚紗鋪!~ 今日行0左好多間: 1. Anoiva (太多人,入唔到去!) 2. Shinning Wedding (新開,好少款,D 款又唔多靚!) 3. Eliza C.C Lau (冇人...但係睇到入面有好多好多好多衫囉!) 4. Perfect Couple (呢間係我今日睇咁多間...唯一一間覺得 OK 0既一間!) 5. Princess Wedding (吾...我呢 D 老0野真係唔多0岩呢 d style...太誇張...!) 6. MF??? (呢間...又貴...又不知所謂...! 一定唔會幫襯!) 7. In Wedding (D 衫 OK 0既...不過間鋪好細...吾...要諗諗!) 8. Own Image (我冇問價錢但係我估好貴...吾...同埋 D 衫似奶奶衫多過似新娘衫...!) 我諗...應該都係咁上下...如果去過而唔記得...就...由得佢唔記得啦!~ 聽日...陳生會陪我行埋我個 LIST 上面0既婚紗鋪... 都唔係好多0者...15 間咋嘛!~ 呵呵呵~ 我決定0左... 睇埋聽日我就會扑鎚! 其實講真...0黎0黎去去都係咁上下0野... 係睇0下有冇邊間係真係有衫係自己鐘意囉!~ 加上本小姐有極嚴重選擇困難症... 睇多太多反而令自己...病情更惡劣!~ 吾...同埋今日去咁多間... 有同 D sales 傾過0下0既... D 人都話「下,點解你咁遲先開始搵衫?!」 吾...好遲咩...唔係0者我諗!~

No comments: