17 March 2010

結婚相



終於都影完 2 日結婚相喇 ~! 同時我地 6 日 5 夜0既 cebu 之旅都完結 lu ~! 哩次旅程都 ok 辛苦,真係唔講得笑。 3月 7 日半夜

1 點香港出發,去到 cebu 已經係 3 點咁上下,去到酒店 check-in 沖涼,搞得0黎都天光。訓一陣到到晏晝我地就去0左 SM City 買手信,哈哈,第一日就買手信.... 芒果乾。

行到夜就返酒店..... 休息。
 

第二日我地去0左 bohol 睇馬騮,其實都唔可以叫馬騮,佢有個名叫  Tarsier
又搭車又搭船就係為0左睇0下佢 ..... 哈哈

第三第四日就係辛勞0既影相日,又熱又曬 ..... 又要我笑 .... 我都唔識笑0既 .... 唉 又要人對住個太陽0黎影... 真係望多陣都變盲 .... 其實被影同影人0個個都係超辛苦 ..... 都係要0係陽光下曬,攝影師哥哥仲要又趴地又落水,都咪話唔辛苦,影相0既地方雖然唔係好大

(第一日0係酒店入面,第二日0係0個個什麼 Shiseido島,下面就係佢地0既衛星圖喇)


(Plantation Bay Resort & Spa)


(Shiseido 島)

第五日去0左浮潛,浮完之後我就變成0左一個黑人喇 ....

最後一日去0左 spa,2 個人做 spa 要成 10,000 php = $1697,不過個環境咁靚,算啦。

總括0黎講哩個旅程都幾好0既,又影相又有得玩 ..... 算係咁啦。 係就係辛苦0的,唔知影出0黎係點呢 ? 好祈待睇相日 ...... 睇0下辛苦0左2日0既回報 ..... 嘿嘿嘿 !@

By Roger

No comments: