18 March 2010

Pre-Wedding!!!

終於都完成0左影結婚相呢個偉大0既工程喇! = )
本來話要努力減肥...但係結果都冇...哈哈...
只係臨出發前一個月食少0左0野...
做多0左運動...
少少瘦0左就實有0既...不過唔多囉...!~
加上去 Cebu 之前0個個星期就發生0左「貓貓移民去彩虹橋」事件...
所以又瘦0左 D...

其實出發0個日心情都仲係唔多好...
而且仲要係一 D 祈待都冇...
對眼仲要係好腫0下囉...!~

3 月 7 號晚...
第一次見攝影師哥哥同埋化粧姐姐...
佢地都係搞笑0個 D 囉...
問我地影相想要 D 咩 STYLE 呀...有冇咩特別要求...etc...
哈...都幾好傾0架...
佢地又好 NICE 喎!~

3 月 8 日...開始有 D 緊張...

3 月 9 日...
晨早六點九就起身...
七點鐘化粧姐姐就0黎開工喇...
搞0左兩個幾鐘終於搞完...
著起件 GRIDLE 0既時候就已經知死...
平時著 GRIDLE...扣到最埋0個格係好鬼死迫0架嘛...
今日竟然有鬆...
著埋件婚紗仲死...
因為之前件婚紗係0岩0岩好0架嘛...
唯有用扣針扣住等佢唔會跌...
最多唔影後面囉...

全日都0係酒店入面影相...
第一 PART 由九點半左右影到十一點半左右啦...
第二 PART 就由兩點半左右影到六點...
感受係...好熱同好曬...
成日都硬食太陽...好辛苦...
但係又要扮到懶 ENJOY 咁...
我唔做戲真係0徒哂!!!~
不過睇番第一日影 D 相 (0係攝影師哥哥相機睇!)
我都幾鐘意...= )

3 月 10 日...
九點鐘化粧姐姐到達...
今日我地會去一個島...
聽聞 Shiseido 買0左呢個島...
所以我一路都叫佢做 Shiseido 島...
化哂粧 SET 哂頭著哂婚紗坐船去!
哈哈...仲要當日係有 5 pair 人一齊去...
成船 D 人都著哂婚紗禮服都幾搞笑!

個島好細...
但係都影0左四粒鐘!
曬爆!!!!
我諗我用哂我一生人0既 QUOTA 去同陽光玩遊戲!!!
今日影0個 D 相我更加鐘意...
因為今日0既兩件婚紗係我最鐘意0既 2 件!!!~
呢兩日影相都玩得好開心...
雖然勁流汗同勁曬...
但係超感激攝影師哥哥同埋化粧姐姐!!!
光頭0既攝影師完全唔鍚身...
落水...趴地...曝曬...
由於佢係光頭0既關係...
佢頭部甩皮就甩到好似個地球咁,一撻撻!!!~

化粧姐姐就更加唔駛講...
晨咁早就0黎幫我扮靚靚...
全天候日跟足全程幫我地補粧印汗...
仲要負責打反光板...
所以佢地辛苦過我地好多好多!
超級感激佢地呀真係!!!~

聽聞最快下個星期尾就有得睇相...
唔係月尾前都有...
真係非常非常非常之咁祈待呢!!!

仲想講多樣0野...
就係多謝陳生 = )
我呢個 TRIP 真係玩得好開心! 多謝哂!

No comments: