24 November 2010

我的新玩具 - Clarisonic Pro

同事 FATSTER 早兩個月0係 JOYCE BEAUTY 買0左呢個玩具...
D SALES 話好好用好正好 HIT...(但係好貴囉我想話!)
佢自己用完後都覺得塊面係乾淨0左...皮膚好0左~
諗0左好耐...琴日 (11 月 22 日) 終於死0左去 TST A 字頭樓上鋪買...
我買0個個係 Professional 版 (4 速) JOYCE BEAUTY 係冇的~
 





其實呢部0野有好多版本...
MIA (即係 mini 版) - 1 速 FOR 面 ONLY
PLUS - 3 速 FOR 面同身
PRO - 4 速 FOR 面同身
PLUS 同 PRO 0既分別咪就係 3 速同 4 速囉...都係分低,中,高...
PRO 多0左個叫專業速度...(???!)

其實點解要買呢個0野呢...???
據聞係:
1. 先進的設計能夠深層且溫和的清潔毛孔, 以幫助後續保養品的吸收, 使保養品達到最大的功效.
2. 肌膚出油、乾燥、斑痕、毛孔粗大、細紋、皺紋等區域均能夠明顯減少
3. 每秒種運動達300 次,在刷子的外部和內部伸縮運動深入和溫和的釋放油脂和雜質。比一般的洗面奶和卸妝產品的清潔效果好上6倍,而且即使只是與清水一起用,也可以清洗掉臉上的妝容
4. 淨係去死皮都抵!!! (呢個我自己加的!)

當然佢自己 (Clarisonic) 仲講到部機天上有地下無啦...
不過淨係以上呢四個 point 都已經足夠令我想擁有佢!
琴晚番去已經「新屎坑」即刻用...
其實你話感覺呢...咪就係有部機係你塊面震下震下咁囉...
不過講真, 用佢洗完面係真係...明顯同平時自己就咁用手洗面乾淨好多! (er...用機同用手都要加洗面0野...(廢話!!!))
我會 keep 住用0既...(咁死貴買番0黎唔用比陳生斬死都似!)
一個月後我會再報告一下...如果皮膚真係有明顯改善我一定會迫陳生用...!!!
我仲有個身體擦...身體要刷 3 分鐘 (面刷 1 分鐘)
過兩日放假得閒 D 先試啦...~


官方網頁 : http://www.clarisonic.com/

No comments: