19 November 2010

婚後的第一個 post

婚後第 14 天 ....

經過一輪努力,我們的婚禮總算順利完成,在此要多謝各位幫手的朋友仔。多謝各位見證了我們籌劃了大半年時間的成果。

總括而言,我覺得每件事都做得好好 .... 尤其係我做0個0的 .... 呵呵 ~
無論場地佈置、攝影、酒店服務以至司儀表現我地都非常滿意。總算沒有白費我地0既時間同埋心機。

婚後14日,相處尚算和睦 ~ 哈哈 ~
最大0既轉變可能就係稱呼 .... 仲未習慣 .... "老公"、"老婆"、"老爺"、"奶奶"、"外父"、"外母" 哩0的稱呼,感覺好似怪怪地咁。可能要多0的時間適應。

計劃完結婚又係時候計劃下渡蜜月喇,我地0既目的地由 "沙巴" 改為 "大阪"。
初步行程已經完成,book 埋酒店之後就可以落實其他詳細細節喇。

By Roger

1 comment:

U.U said...

好想聽你叫陳C9一聲'老婆'...
唔知可以笑幾耐呢....哈哈哈.....

諗起都好想笑....哈哈哈...


U