29 November 2010

(準備篇) 大阪酒店

忙完結婚呢個大 project...
又係時候要諗諗去邊度 honeymoon...

我地由本來諗住四月去沙巴...
變成依家一月去大阪...
仲要去成十日咁多...

基本上行桯安排全部都係我負責...
因為呆太太話之前結婚時的細節係佢負責得比較多
所以要我負責 honeymoon 喎...

首先當然要搵住宿先啦...
以下就係大阪酒店資料 ...


1. Hotel Villa Fontaine

  • 大阪府大阪市中央区 南船場3-5-24
  • Tel: 06-6241-1110
  • Fax: 06-6241-7878
  • http://www.hvf.jp/
  • Check-in:3pm
  • Check-out:11am

網上評價 : 
  • 酒店的location 真的不錯, 基本上距離地鐵站只係1-2分鐘路程, shopping的心齋橋就係隔離。間房又唔係真係好細, ok啦!洗手間提供的物品卻一應俱全, 連梳,鬚刨和澡涼海綿都有提供。
  • 我住過呢間呀今年八月 (= 2010),好新,同埋好迎JR Station,只係一分鐘就可以到達JR station,下次我都會選呢間。
  • Hotel Villa Fontaine Shinsaibashi 係心齋橋站再上, 如果要去難波, 道頓堀就要搭車/行好遠

2. Cross Hotel Osaka

網上評價

  • 暑假時 (= 2010) 我都係住 cross hotel...經旅行社訂.... 2大2小都無加附加費....有免費上網.... cross hotel 交通超方便...
  • 約$1100至1300....包早餐...房間都ok夠住...冷氣夠涼...沖涼房浴缸超大過...

3. Hotel Vista Grande Osaka

網上評價

  • 乾淨, 床舒服, 房大, 厠所大, 有lcd, 有lan, 不過冇其他設施, 同冇view
  • I tried 2 years ago (= 2008) which is new that moment. Rooms are clean, location is convenience, lot of restaurant around.
  • 今年1月住過 (= 2010), 好好, 房ok大, 開到2個o急, 床大同舒服, toilet都算係大~~, 地點又方便~~~~

4. Hotelcom's

網上評價
  • Nil

5. Hearton Hotel Shinsaibashi
網上評價

  • 位置超級方便, 1分鐘就到心齋橋車站, 大丸, 心齋橋筋過條馬路就到, 又位於美國村...
    但我自己就唔會再住, 因為比較舊, 冷氣不足
  •  (別館)既雙人床房頗舊, 地氈感覺唔係好清潔, 冷氣出風位生锈, 冷氣機制重係好舊式啪制, off, low, mid, high果種 (風扇果種), 開到最大都唔夠凍
6. Monterey Grasmere Hotel Osaka
 
網上評價

  • 佢上年先落成 (= 2009), 所有設備都好新好靚, 我住 Double room, 空間足夠, 夠晒位開兩個喼, 仲有枱同梳化, 化妝枱同衣櫃
  • 雖然唔似住心齋橋一落街就有好多嘢行, 但由酒店行去道堀頓/ 心齋橋都係 5-10 min
  • 房間新淨頗闊落,可自行調較冷暖氣,窗下方的角落還擺放了一部空氣清新機,非常細心。
By Roger

    No comments: