09 November 2009

琴日終於都去0左 WEDDING EXPO... 記得上一次去0既時候阿陳生好似「食蕉」咁跟住我同 EUNICE 尾... 一 D 都唔 GET INVOLVE...超討厭!~ 唔知係咪因為陳生開始對結婚0既事上心... 今次佢竟然好乖咁同我去... 仲要去0左好耐0下...(都成三四個鐘!) 其實今次去 WEDDING EXPO 係諗住行0下睇0下0野... 我想比陳生知道其實係有 D 咩要搞...真係好多0野0架嘛...(帖啦,車啦,租衫啦,PRE-WEDDING 同 WEDDING DAY 影相啦,餅卡啦...好多好多!) 順個便就去交 DEPOSIT... 我地 BOOK 0左 HYATT TST 個場都成個幾月... 今日先捨得去比 DEPOSIT... 幫我地 HANDLE 個 SALES 姐姐又0係 EXPO 擺 BOOTH...咪順便去埋囉!~ 又本來... 我一早就已經揀好0左去邊間影 PRE-WEDDING...(成三皮0野...0係香港影...好靚好型0架!) 陳生本來都話是但冇所謂,我鐘意就得... 點知琴日去到...有人反口...鳴鳴鳴... 仲要迫我即時做第二個決定... 我個人唔可以咁0架你知唔知呀? 我決定0左...要我改我要時間適應0架... 除非我未決定0架咋~ 結果...我地 JOIN 0左 TI WEDDING... 三月會去宿霧影相... 唉...完全唔係0個回事... 因為我由頭到尾都冇諗過出去影... 雖然宿霧個景真係超靚,D 相影0左出0黎都好靚... 我都鐘意0既... 但係要時間去接受囉... 同埋...最緊要係... 我本來係預四 / 五月影 PRE-WEDDING... 因為我要時間減肥... 依家三月頭就要影... 要即刻就減肥囉... 妖...搞到我個 PLAN 亂哂!~ 兩樣0野0既 DEPOSIT 已經唔見0左六七皮0野... 去宿霧影相其實到頭來應該都要三萬蚊... D 錢好似倒水咁倒...唉~ 不過...都係開心事0黎0既...

No comments: