04 November 2009

我的第一次

我不嬲都係一個有心人啦,係你唔覺之嘛。
所以,要做 D 野令你發覺囉。

一路都覺得寫 blog 好無聊 (事實真係好無聊),無啦啦搵 D 野0黎寫,幾無謂。

但係我地哩個 blog 唔同,我個人覺得有目的 D。
就係要記低哩一年入面我地做過0既大大小小事,洪小姐成日都話有好多野要搞,有好多野要做,有好多野要準備,咁就等我地一年後睇0下哩個 blog 有幾多篇文章就知道係咪真係咁多野要搞啦,有單有據,無得抵賴。

仲有仲有,我要睇0下哩一年入面開心0既多定係唔開心0既多。
麻煩洪小姐你0係你每篇文章加返 "開心" 定係 "唔開心" 0既 tag (同埋你個名呀),睇0下你寫得多定係我寫得多。

OK ?
Let's get START

By Roger

No comments: