24 November 2009

試衫???!!!~

我會做0架喎部機... 你放心都得喎真係!!!~ 琴日買完部機... 今日影婚紗相間 TI WEDDING 就打比我... 叫我去試衫???! 玩呀? 三月先去...又話個半月前先去試衫0既??? 我0既革命都未成功就要去獻醜... 著咩都唔靚啦!~ 但係個姐姐又好好人咁同我講... 快 D 去咪多 D 衫揀囉... 咁佢又好似講得岩喎...我大拿拿有成四套衫揀0架嘛... 而且試完會改...又會 FINAL FIT 0架嘛係咪??? 我個半月前減到肥咪得囉... 嘩哈哈哈哈... 但係呢排又鬼死咁多0野搞呀... EEEEE....我好想快 D 去呀...!!!~ 期待期待...HEEEE~

No comments: