23 January 2010

結婚日化粧 & 攝影...

無錯...我地已經 confirm 0左結婚當日化粧 & 攝影喇! 係同一間公司...叫 Hoolala... 之前睇 D 結婚書...已經比 Hoolala 廣告入面0既化粧造型吸引住... 到到之前去業業0既婚禮... 見到佢老婆成個造型都好靚... 咪問0下佢地係用邊間囉... 點知又係 Hoolala... 咁冇啦...仲唔係你??? 嘿嘿嘿~ 約試粧都約0左成個月... 仲要專登請假去...冇計啦...好0野係要耐 D! 哈哈!~ 又要好感激 EUNICE 都請0左假陪我! 我地兩個0既婚禮...EUNICE 真係有好多好多0野都 get involve! 我真係好感激有你呢個咁好又咁幫得手0既朋友 + 伴娘!!!~ 試粧試0左三個鐘頭! 好多0野講...好多0野問...(我指我!) 哈哈!~ 阿 Joe (講咁耐都唔記得介紹化粧師叫阿 Joe) 佢真係好 Nice...又 Funny... 化0既粧真係嚇死人... 令到我家陣都唔多願見到自己「真身」!!! 哈哈...化粧係一樣好偉大0既發明... 平時自己都係咁 e 化0下...相比起阿 Joe 出神入化0既...一對手... 哈哈!!! 冇0野好講!!!~ 髮型設計更加唔駛講... 除0左有一個我自己唔太鐘意...(覺得好女人!) 其他都好 OK... 不過只係試粧同試造型... 所以其實都冇咩所謂... 因為阿 Joe 話今日係試下佢手勢同 atitude...哈哈... OK...你手勢同 atitude 我都好 OK 呀!!!!!~ 好鐘意!!! 試完粧就睇埋 Hoolala 0既 wedding day 攝影... 其實我一路都有做 research... 邊間好邊個 photographer 好... 因為我又要睇0下人地影相 D style 同 feeling 係咪我要0個 D... 又要睇價錢...又要睇包 D 咩... 呢樣0野一路都係我自己一個人0係度搞... 因為陳生成日都話佢「無所謂」喎... 好明顯最有所謂就係佢啦... 又要咩 video 係 blu-ray 呀... 又要唔知有咩 video highlight 呀... 又話咩即場哂相呀又 A 又 B... 其實我自己覺得 Hoolala 個價錢都叫做 OK... 唔可以叫好平,但係我覺得 reasonable... 攝影師叫 Robo...係阿 Joe 0既老公... 不過呢位仁兄...應該係比較慢熱的! 因為開頭我同佢講0野...佢係...冇咩反應的...一句起兩句止... 但係傾落都幾搞笑幾好傾! 哈哈!!! 等陳生放工0黎到...介紹哂佢地0既 service... 見陳生都好似幾滿意...我都幾滿意... 因為我覺得佢兩個 D service 都好好... 都可以 fullfil 到我地要求0既0野... 而且一 D 都唔 hard sell... 有 D 0野可以仲可以到時先再決定... 你知啦...有 D 人唔係0嘛... 咩都叫你要即刻 confirm... 搞完哂...成個試粧 + 攝影 package 介紹... 共 4.5 小時!~ 我真係好開心!!! 因為又搞完 2 壇大0野!!!~ 哈哈!!! 吾...比較大壇 D 0既0野已經九九十十... 爭好多好多濕碎0野...慢慢0黎啦...!!! 吾...三月影結婚相...仲有一個月咋... 要地獄式減肥一個月先得喇!!! 要加油加油加油呀!!!!!!~

No comments: