28 January 2010

Cebu package confirmed !!

琴晚洪小姐過埋數 confirm 埋機票同酒店,去 cebu 影相0既前期工作又告一段落喇。

我地會0係 3 月 7 日凌晨 1 點出發,去到應該 3 , 4 點度啦如果唔 delay 的話 (但好似話我地搭0個間什麼 cebu pacific 係經常 delay 0架喎)。3 月 9 號、10 號先影相,即是話我地會有 2日時間攤抖0下喇。

Platantion bay resort & spa..... 睇相好似都 ok 啦個樣,好似好大,好 relax 咁,希望到時唔好失望啦。

萬事俱備,2 月 1 號去開埋0個個影相會 ..... 就可以等出發喇 !!

大熱天時,唔知要著咩野衫去呢 ? 要帶0的咩去呢 ? 唱幾多錢好呢 ...... ?

(嘿嘿,今次我快過你 update,yeah !~)

By Roger

No comments: