06 December 2010

結婚一個月...

2010 年 12 月 5 日...結婚一個月...
託賴...呢一個月都冇嗌過交...
不過好景不常...
就琴日咋嘛...on the way 去食我地個「結婚一個月紀念顛拿」
咪嗌交囉...哈哈哈!!!
其實我地咁多年黎所謂的嗌交...都係嗌埋 D 無謂野~
你話真係嗌 D 好大的交...印象中又好似真係冇...



環境 ... 不錯,係有小小逼


講番琴晚餐飯先...
我地由六點半食到十點先走...
哈哈...呢個係我地一向的習慣...
食物...係可以的...



鵝肝

Prime Rib

唔知咩蟹

片皮鴨
 
哩個就係好好味的西洋菜湯


其中...佢個西洋菜湯,鵝肝,刺身...同埋北京填鴨我覺得都好好味...
仲有個芒果雪糕...(可惜食完一杯就已經售罄!)
但係冇一樣食物係令我有「下次一定要再黎食」囉~


吾...so far 依家...好似只有 CONRAD 同 HYATT 的 buffet 我諗我會再去的~~~
下次...我地想去 GRAND HYATT 的鹿悅~
Harbourside
LG/F, InterContinental Hong Kong

Tel : 2313 2323
$638 (Sunday) + 10% (service charge) - 15% (discount)

No comments: