06 December 2010

Sam Sam 的兩歲生日...~

話咁快又一年...
12 月 3 日係 Sam Sam 2 歲生日...
今年冇搞生日會...
只係同佢預祝同補祝生日...
哈哈...因為正日佢阿媽 (即係我家姐) 有大 Project 要做...
12 月 2 日...
買了一個細細的蛋糕比佢...
小小年紀...點知咩係生日丫...
見到支蠟燭仲有小小驚...!



12 月 3 日...
EE 知道你當晚只有姐姐陪你...
所以就算放工已經好累...
都走去陪你玩一陣...!

12 月 4 日...
全家人到尖沙咀 OUTBACK 食飯...
補祝我地呢位小公主的 2 歲生日!!! = )

好味 ~
Sam Sam...
生日快樂呀...
EE 同 E丈祝你身體健康
快高長大
開開心心
聽聽話話
LOVE U!!!

大合照
* 題外話:
Sam Sam 依家好似唔多鐘意我咁...
轉呔鐘意痴住呆先生...
唉...以前我唔見左 / 去廁所唔見人...佢會問:「EE 呢...」
跟住會去拍個廁所間叫我...
依家唔會不特止...
仲要我同佢講:「EE 走喇...」
佢答:「拜拜!」and then 繼續同呆先生玩...
唉...好 HURT 呀!!!

"我要走呀,唔好捉住我"

No comments: