30 December 2010

SONY 客戶服務

屋企部電視用了半年就有問題 ~ 唉 ...

其實佢唔係壞,只係個 LED 背光出淺色畫面時有 "黑影" ... 月頭 call 過一次維修,維修人員上門檢查後話係個 Edge LED 先天有哩種問題,其他機都係咁。既然佢咁講,都無計啦,唯有接受。但愈睇就愈礙眼,琴日 send 封 email 去 SONY "反映" 一下我的不滿。琴日 6 點多就有個維修部主管打電話俾我跟進 ... 哈哈,服務都算係咁。講完一輪佢話幫我換過個 panel,但要 check 有無貨同埋要返廠整,哩段時間會借機俾我睇住先。今日下午又收到電話話 panel 有貨,最快可以聽日安排收機更換 (都幾有效率 ~),由於我要佢 7 點後先好上門收機,所以要假期後 (元旦) 先可以安排 (都可以接受 ~)

電視整唔整到就未知,但 SONY 個 cs 算係唔錯 ...起碼無拖我 ... 即管睇下佢整成點 ~!

p.s.: 我個人覺得就好嚴重喇,但呆太太就話可接受 ....(請放大睇下個頂)

By Roger


No comments: