24 December 2010

人工包埋要受氣???

呆先生一日到黑都係同我講「呆太太好耐冇打 BLOG 喇喎~」
大哥...有時間先得架嘛...

點解今日打...
係因為我好唔開心...
唔開心的事唔應該記低...
但係我想抒發出來嘛...

其實...係好小事...
但係我好唔開心...好唔甘心...

點解做野做得快就 = 得閒?
點解準時放工就 = 冇野做?
點解工作量越來越多但係人工唔成正比?
係咪要我拖野做?
係咪要我日日 OT 先叫有野做? 先叫好多野做?

唉...因為呢件小事...
仲見到好多...人生百態...
哈哈...我都唔知...我只係覺得...
原來成日同你懶 Friend 的...可以變得好醜惡...
有 D 平時同你冇兩咀的...又可以會伸出援手!!!

其實工作都係為份人工...
人地成日話「人工係包埋受氣架...」
但係我想話...我呢個人工絕對唔包受氣囉~
我諗...我會做 D 野...

No comments: